diumenge, 15 de febrer del 2015

Redacció inicial de l'article: La sanitat

En aquest article vaig parlar sobre la situació de la Sanitat en el nostre païs.Vull explicar-vos les principals diferències entre la sanitat Pública i la Privada , i justificar-les amb arguments que defensen la meua tesi.

Per començar , en Espanya hi han 2 tipus de Sanitats : una Pública i una altra Privada. La principal diferència entre aquestes dos es que la Sanitat Privada te la tens que pagar tu i la Pública te la financia l'Estat.Una altra diferència , segons els rics , es que la Sanitat Privada es millor que la Pública , perquè segons ells com es de pagar , crèuen que es millor , quan en realitat es el mateix ,  quan els que ho diuen , moltes vegades no han anat mai en la Sanitat Pública , com per a poder opinar.

Jo sóc una persona de classe baixa , per això no he anat mai a una Sanitat Privada , i depén de la Sanitat Pública. Per aquesta raó , jo no sap si en realitat la Sanitat Privada es millor que la Pública , però supose que en ambdues Sanitats hi han metges del mateix prestigi. Tenent en compte que només que els rics i la gent que pot permitirselo ana a la Sanitat Privada , són menys d'un 10%de la població Espanyola.La gran majoria de la població ana a una sanitat pública , i per aixó hi han colapsos. Per aquesta raó , es pot dir que la millor ventatja que pot veure en la Sanitat Privada es que t'atenen molt rápid.

Jo personalment no estic a favor de ninguna de aquestes sanitats. Per tant , el model de Sanitat ejemplar per a mi es el model Suec , que només té una Sanitat per a qualsevol ciutadá.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada