dimarts, 17 de febrer del 2015

L' AVORTAMENT


L'AVORTAMENT

L'avortament és un tema que crea molt debat. Jo clarament estic en contra d'aquest métode, més per la perjudicació tant a la mare com a l'embrió; encara que el motius que indueixen a l'avortament siguin forts o suaus.

Com he dit abans estic en contra de l'avortament, sabem que no totes les persones opinem igual sobre aquest tema. Les dones que volen avortar normalment és perqué no estan preparades per a ser mares; jo pense que encara que no estiguem preparades per a ser mares no significa que hi ha que eliminar una vida. L'avortament té conseqüències dures com: efectes de salut no molt bones en les dones,si la dona vol tenir un fill després d'haver avortat se li complicarà ja siga l'embaràs, a l'hora del part o directament no podrà tenir més fills, també es fan hemorràgies, infeccions a les vies urinaries...

Jo crec que avortant tindràs més conseqüències negatives que positives , i ademés, el que fas es destruir una vida que s'està formant i no té culpa de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada