dimarts, 17 de febrer del 2015

ELS LLIBRES

Jo estic en contra dels llibres per dos raons, la primera es que des del meu punt de vista és millor no treballar amb llibres, bàsicament perquè pesen molt i anar a classe tots els dies amb un munt de llibres a l'esquena al llarg del temps passa factura, preferisc treballar amb ordinadors, monitors, pissarres digitals, etc, ja que crec que per a tothom és millor donar una classe més didàctica i interactiva ja que al menys jo, fa que preste més atencio a classe i que les classes se'm facin més entretingudes.
La següent raó per la qual no preferisc els llibres és per una raó enconòmica- Cada vegada la situació està pitjor i els llibres són més cars, i per tant, significa que tothom que no tinga diners per a comprar-los no té permís per a estudiar. Una cosa a la que no li veig cap sentit és que un xic o una xica que té set anys, tinga que portar cinc llibres a classe i que costim cada llibre vint euros, una frase que a mi m'agrada molt i que reflecteix la realitat és que la solució a la crisi o a un altre problema, el pot tindre una persona que no pot estudiar perquè no té diners per a comprar-se els llibres, per tant, mai ho sabrem, la conclusió és treballar amb un material que no siguen llibres, que siguen monitors, pissarres el·lèctriques, projectors, etc, ja que el seu preu es inferior i pesa menys.


















 Moisés Almazán, 4ºC.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada