dijous, 19 de febrer del 2015

LA IMPORTANCIA QUE LI DONEN AL FÚTBOL


En aquest text vaig a parlar sobre un tema que ens afecta a molts, la importancia que li donen al fútbol.
Molts son de algun equip i cada partit que juga els pasen mirant'lo siga en el bar, en casa o en algun altre lloc.Jo no soc de eixos.


A mí, en general, m'hagrada l'esport, perque és bo i sa, i el fútbol ni m'hagrada ni em deixa d'agradar, m'agrada jugar i veure-ho de tant en tant però no sempre.


Hi ha gent que el veu de tant en tant i gent que el veu sempre.Però se li dóna tanta importància que als que no l'interésen res coneixen noms d'equips i jugadors.A més els paguen moltísim més que a un metge, a un policía, advocat,etc...El fútbol ja no es un esport sino un negoci.


Jo pense que el fútbol, com tots els esports, está molt bé practicar-ho y veure-ho a la televisió però que no li donen tanta importància.



Resultado de imagen de importancia del futbol









Meryem Moussafir 4ºC.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada